Elektronisk bilagsformular Udfyld alle nedenstående felter og vedhæft en kvittering. Så snart formularen er sendt, bliver bilaget automatisk lagret i skyen så den ikke går tabt. Ved spørgsmål skriv en mail til kontakt@aarhusklatreklub.dk Filer Vælg filer... * Upload din(e) bilag eller tag et billede med din mobil. Oplysninger Dit fulde navn * Venligst oplys dit fulde navn, så vi ved hvem vi skal kontakte i tilfælde af spørgsmål. Email Bankoplysninger * Angiv venligst dit registrerings- og kontonummer Udvalg * Vælg det udvalg som omkostningen tilfalder, hvis du ved det. Ellers foretager du blot en grundig beskrivelse i kommentarfeltet. 1 Alpingruppen (51409 3 Bygningssikkerhed 4 Cafeudvalg (5165) 5 Festudvalg (5175) 7 Facilitetsudviklingsudvalg (5150) 9 Jyllandshold 8 Instruktører (5170) 10 Juniorudvalg 13 Nøglevagtsgruppen 14 Sikkerhedsudvalg 16 Trænergruppen (5145) 17 Vægudvalg (5130) 18 IT udvalg (5180) 20 Midtbyboulderudvalg 22 Hjertestarterudvalg 23 Nytursudvalg 24 Børnehold 25 Boulderudvalg Andet (beskriv venligst i uddybende bemærkninger) Omkostningstype * Vælg venligst hvilken type omkostning der er tale om, hvis du ved det. Ellers foretager du blot en grundig beskrivelse i kommentarfeltet. Forplejning til møder (3890) Arrangementer (3895) Uddannelse (3900) Udstyr (3910) Greb (3915) Diverse (3905) Andet (beskriv venligst i uddybende bemærkninger) Konkurrencedeltagelse (3190) indtægt Beloeb * Venligst angiv beløbets størrelse i danske kroner. Formaal * Angiv venligst hvad formålet med købet var, gerne med navn på produktet/ydelsen og leverandør. Det vil gøre det nemmere for bestyrelsen og udvalgsformænd at finde bilaget i regnskabssystemet. Ved bilag for forplejning: skriv antal personer Bemærkninger Skriv venligst dine eventuelle bemærkninger herunder Anti-spam Ja, jeg er et menneske. * Hjælp klubben med at bekæmpe uønskede indtastninger.